المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يوميات لوتشيا في المدرسة الإعدادية (2) الأسبوع الثاني أسبوع الهدوء التام!!


luchia
24-02-2008, 08:16 PM
http://www.an-dr.com/vb/images/Pictures/U11P_DCdTdS9DA3.gif

يعني هي كانت ناقصة؟:SnipeR (6):

شايفنا لسه داخلين المدارس ويقولوا هلموا إلي الإمتحانات!!angry6wn

الحكاية ومافيها


....

يوم السبت صحيت الساعة 6 ونصف

ومتسألونيش عن السبب

كان عندي إذاعة
:cry_4:

إذاعة العربي

وما أدراك ماهي إذاعة العربي

نحو +قراءة بصوت عالِ+ المقال كان رخم شوي

وكان عن

"رفاعة رافع الطهطاوي"

يوه
:huh_1:

كنت متوترة أصلاً من غير شىء

والبنات زادوا توتري بتشجيعهم لي<كان المفروض يضربوني عشان ماتوترش:shutup:

بعد التدريب الأخير

قالت لي غرام:ماتخافيشـ،إقري قرآن وربنا يسهلها^^

وفعلت
وقمت مسكت الميك

وقريت بهدوء وطرشت أذني عشان ما أسمع البنات و حدقت في الورقة كالبلهاء عشان ما اشوفش كل الوجوه في المدرسة تراقبني
:scared_1:

انتهي الامر و نزلين جري علي السلالم عشان نلحق تحية العلم و نيجي في وسط طابور سنة 6 وتقولنا مدام "إيرين" تبع الرياضيات:أقفوا يا إعدادي في تحية العلم:Sanji:

هوووف

وقفنا في سنة 6

وجه ع حظي بنت غلسة طول تحية العلم:"شكلكم وحش وانتم واقفين في سنة 6"

كان ودي أقتلها بس تحية العلم يعني السلام:exco_1:

وبعدها طلعنا الفصول

وفي حصة الصيانة جلست المدام تملي الدرس

وانا استلفت من صديقتي كراسة اختها اللي اكبر منها

وجلسنا ننقل الدروس و لا احنا هنا مع المدرسة

هي في وادي واحنا في وادي تاني خالص

والبنات قالوا ان كان القائي حلو
وفي آخر حصة"الدين" حصلنا جدول الامتحانات:SnipeR (91):
ويلا قفلوا ع يوم السبت
...
ونيجي للحادثة المصيبة في يوم الاثنين:ntrouble_1:

كنت مستعجلة الصبح

أكلت سندوتش ع الواقف وهوب نزلت المدرسة

و الغريبة ان الشنطة خفيفة ع غير العادة

hmmm

قلت يلا اا جايز ربنا صلح حالها و عرفت انها تؤلم ظهري:vivi:

اوكي

خلصت الحصة الاولي"الهندسة"

وعطشت فقلت أفتح الشنطة و أشرب من زجاجتي

وجايه افتح الشنطة

وامد ايدي

...

"غرام! نسيت شنطة السندوتشات"

..
آه!!

..

حدقت فيا البنت ببلاهه

وكأنني أقول شىء غريب

بقولك نسيت السندوتشاااااااااااااااااااااااااات
:noway_1:

طيب أعملك ايه انا دلوقتي

اصبري جايز بابا يكتشف و يجبلك السندوتشات

وفضلت طول الـ5 حصص أنتظر بابا يعرف و يرسلي السندوتشاتhohoho

و

لكن

للأسف

لا أمل

قلت اقول لمدام هدي

قالت لي غرام:بتجيبلك فول وطعمية:devilidea_1:

قلت طيب في الفسحة بجيب كوكاكولا و أمري لله:SnipeR (71):

نزلنا الفسحة

لقيت الدنيا برررررد و قامت مطرت فوقي :cry_1:

يا حظي الأسود!

فكلت شوية شيبسي مع صديقتي وانتهي الأمر

خلاص

طلعنا الفصول:SnipeR (15):

وجينا ع حصة الاقتصاد

وقامت مدرسة المطبخ جات وقالت:بينزل معايا الفصل كله النهاردة

هيييه
كنت فرحانة اني هربت من حصة الخياطة

و أكيد كان اسعد خبر في اليوم ده

المهم قبل ماننزل

إستأذنت مع صديقتاي لنشوف مدام هدي عشان اقتراحات مشروع العربي:Hero_1:

واحنا جايين ندخل غرفة المدرسات

دخلت غرام
ثم انا
ثم زميلتنا الثالثة

بس بطريقة درامية

حتي ان مدام هدي انخضت:"ايه هجوم التتار ده؟؟"

الموهيم رجعت البيت

بابا انا ماكلتش من 7 الصبح وهي دلوقتي 3

جعاااااانة:cry_2:

ليه يا بنتي مكلتيش؟:huh_1:

نسيت السندوتشات:deprest_2:

اوه!نسيتي ايه؟

السندوتشات يابابا

^^

بابا مش مصدق
..

وجلست ادور ع السندوتشات في البيت كله:confues_1:

لقيتها ع طاولة المطبخ جالسة ولا في بالها ان في بنت ماتت من الجوع اليومwoooo=

وخلاص

..

يوم الثلاثاء كان يوم مشاكل

وجلست ساعة كاملة طوال حصتين الرسم

أبرطم في صديقاتي

كنت مسوية قفشة وياهما

وفمي وجعني وفضلت طول التقوية صامتة:daydream_1:

بس جريت البنية ورايا طول الطرقة تبع المدرسة
"ماتزعليش،انتي زعلانة مني؟،توقفي يا لوتشيا واحكيلي،انا اسفة "

بس انا ولا هنا

كنت متنحة
:SnipeR (6):

بس بعدها اتصلحنا:SnipeR (101):
وماما رجعت من السفر ليلتهاcool3

...
يوم الأربعاء

مرت الحصة الاولي

وجينا ع الحصة الثانية حصة الانجليزي

فقالت المدرسة:النهاردة انتخابات الشرطة

ولقيت اعصار من ورايا:ايوة،نرشح نانامي لوتشيا:cry_3:

لاا
انا ماصدقت ارتحت من الشرطة السنة اللي فاتت

بتجري ورايا ليييييييه.؟؟؟

وانتخبوني

وطلعت بـ11 صوت

ونجحت في الانتخابات

وصرت شرطة من جديد

وتسلمت الشارة الحمراء
:SnipeR (82):

بس كنت يومها مريضةbaffled5wh
........

يوم الخميس كان امتحان الفرنساوي تبع الاملاء

وكانت غرام يائسة و يأستني انا كمان

بس كان سهل

وماعنديش غلطات والحمدلله
....


و بكده ينتهي اسبوعي المليىء

طبعاً لوفضلت احكي كل حاجة مش هخلص

آي آي

ايدي وجعتني من الكتابة

بس اعتذر عن التأخر في الكتابة

لأني مشغولة ومريضة

يلا

سلام تفاح<<علي قوله مجنون الانمي^^

Colourful Hana
24-02-2008, 09:02 PM
مكاني

لي عودة..........

ميمي اليابانية
24-02-2008, 09:06 PM
الله على ايام الاعدادية
كشخة كانت ايامج وحظكم تتعلمون فرنسي
ومشكورة على الموضوع الحلو

Gemini
24-02-2008, 09:15 PM
http://www.an-dr.org/upload/uploads/6fc69b9803.bmp (http://www.an-dr.org/upload)


\\
\\

http://www.an-dr.org/upload/uploads/e912bad363.gif (http://www.an-dr.org/upload)

عزيزتي لوتشيا رائعه اليوميات << الاخت بتحب تسمع اخبارك

بس مو كانو اسبوعك كان مش هادي مع انو العنوان يدل على العكس

المهم اسبوعك كان حافل بالمغامرات

وقصتك مع الجوع << في الحقيقه حسيت فيكـِ آآآآآآآآآآآآآخ من الجوع

والله ضحكه من قلبي << شكرا لك سعيده حقا بهذا الموضوع

وحمد لله على سلامة الوالده

وايضا سلامتك ماتشفي شر ان شاء الله

G\
\O
o\
\D

\ L
u\
\c
K\

في الامتحات

بانتظار القادم منكـِ

تحيتي

http://www.an-dr.org/upload/uploads/e912bad363.gif (http://www.an-dr.org/upload)

\\
\\

luchia
24-02-2008, 09:46 PM
الله على ايام الاعدادية
كشخة كانت ايامج وحظكم تتعلمون فرنسي
ومشكورة على الموضوع الحلو

ههه

تسلمين عزيزتي ع المرور والرد

اسعدني مرورك:SnipeR (69):

luchia
24-02-2008, 09:52 PM
http://www.an-dr.org/upload/uploads/6fc69b9803.bmp (http://www.an-dr.org/upload)


\\
\\

http://www.an-dr.org/upload/uploads/e912bad363.gif (http://www.an-dr.org/upload)

عزيزتي لوتشيا رائعه اليوميات << الاخت بتحب تسمع اخبارك

بس مو كانو اسبوعك كان مش هادي مع انو العنوان يدل على العكس

المهم اسبوعك كان حافل بالمغامرات

وقصتك مع الجوع << في الحقيقه حسيت فيكـِ آآآآآآآآآآآآآخ من الجوع

والله ضحكه من قلبي << شكرا لك سعيده حقا بهذا الموضوع

وحمد لله على سلامة الوالده

وايضا سلامتك ماتشفي شر ان شاء الله

G\
\O
o\
\D

\ L
u\
\c
K\

في الامتحات

بانتظار القادم منكـِ

تحيتي

http://www.an-dr.org/upload/uploads/e912bad363.gif (http://www.an-dr.org/upload)

\\
\\




أهلاً عسولة

تسلمين ع المرور والرد

و ربنا يوفقنا جميعاً

وأنا حبيت يكون العنوان جذاب عشان كدهـ سويت الاسبوع الهادىء:SnipeR (69):

تسلمين مرة تانية

أنا كمان احب اسمع اخبارك

luchia
24-02-2008, 09:55 PM
مكاني

لي عودة..........

منتظراتك
هانو-تشان:SnipeR (69):

katren
25-02-2008, 12:09 AM
لوشي ازيك يا حبيبتي ^^

الأسبوع الأول ممتع والثاني حافل ...

blush-anim-cl والأجمل هو اشتراكك بالإذاعة ....

كذلك لا بأس من اقامة حفلة فطائر ( ساندويتشات ) كتعويض عن ذلك اليوم البائس

:cool_1:

ونحن بانتظار سماع المزيد عن مغامراتك في المدرسة :SnipeR (45):

أختكـ/ كاتي ^^

luchia
28-02-2008, 07:02 PM
لوشي ازيك يا حبيبتي ^^

الأسبوع الأول ممتع والثاني حافل ...

blush-anim-cl والأجمل هو اشتراكك بالإذاعة ....

كذلك لا بأس من اقامة حفلة فطائر ( ساندويتشات ) كتعويض عن ذلك اليوم البائس

:cool_1:

ونحن بانتظار سماع المزيد عن مغامراتك في المدرسة :SnipeR (45):

أختكـ/ كاتي ^^



اهلين كاتي

اجمل شىء انك مريتي علي:SnipeR (69):

بس والله بالنسبة لفكرة السندوتشات

البنات بخيلات عندناeek4wd

بس تسلمين^^

أكينو
28-02-2008, 07:13 PM
لييييييييييييي عودة ^_^

Yankumi
29-02-2008, 03:53 PM
سلامتك لوتشيا ما تشوفين شر
إن شاء الله أحسن الحين؟!!

زين عادي ما فيها شيء يوم واحد من غير أكل، تدريب على حياة النينجا :)

luchia
29-02-2008, 06:29 PM
خخخخخخخخ

فعلاً معاكِ حق يانكومي

تسلمين^^

Colourful Hana
01-03-2008, 06:07 AM
أهلاً لوتشيا ^^

معذرة على التأخير^^

اممم والله ماشاء الله عليك ^^ نشيطة وتشاركي بالنشاطات

فعلاً أسبوع حافل ومثير^^

والحمد لله على عودة الماما بالسلامة وصلحك مع أصحابك^^

بالتوفيق لك وإن شاء الله دائماً تأخدي الدرجات الكاملة ^^

والله يشفيك ويساعدك وتعودي لنا...


رخم


تذكرني هذه الكلمة بدكتور مادة علم نفس اللعب يكررها ألف مرة في الماضرة >>> لووول

يسلمو على المذكرات الحلوة وبانتظار بقية مذكراتك^^

أختك هانا