المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سر الوفاة الساعة 11 (قصه حقيقية بجد مش هزار)


해아ملكة كوريا센터
08-04-2008, 07:34 PM
http://img524.imageshack.us/img524/6913/dssskin0139xy7.png

في قسم العناية المركزة بمستشفي تورينتو بكندا
حصلت حاجة غريبة



وفاه مفاجئة وجماعية للمرضي بغض النظر بقي عن حالاتهم المرضية


والمحير اكتر بقي واللي رسم
حالة الذهول وعلامات الاستفهام
انهم بيموتو الساعه 11 من كل يوم احد في الاسبوع

ومفيش حد من الدكاترة عند تفسير للي بيحصل دا


واستعانو بفريق من الخبراء لدراسة الوضع ومعرفة اسباب الموت المفاجئ

وبعد فشل الفريق في فك رموز اللغز .... قررو الانتظار خارج قسم العناية المركزة قبل الموت المرتقب بخمس دقايق



و فعلا قعدو مستنين علي اعصابهم لحد ما الساعه دقت 11 وكانت المفاجأة اللي ازهلت الجميع


7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7

لقو عامل نظافة مؤجر لعمل جزئي يوم الاحد (يدخل المركز ويفقصل اجهزة الانعاش علشان يحط فيشة المكنسة الكهربائية

فيها حاجة دي الراجل عايز ينضف

Top Member
08-04-2008, 08:31 PM
هههههههههه

هو ينظف ايش بالضبط؟؟؟؟

هو ينظف الارض والا المرضى من المستشفى هههههه

مشكووووورة ملكة كوريا على الموضوع الكوووووول

نكزاوا
08-04-2008, 09:58 PM
ملكة كوريـــــــــــــــا يـــــا جـــــــــــــــــامد <:Hero_1: < احب هالكلمة

خخخخخ



لا مفيش حاجه ... الراجل عواز ينضف ويروح << خطيرة بالمصري :ntrouble_1:

خخخخخخخخخ


اريجـــــــــــــــــــــــاتوااااااااا ملكة كوريا :love_1:

بس ماحددتي كوريا الشمالية ولا جنوبية
hmmm

عشان اعرف الموقع الجغرافي وفرق الوقت واللغة والعام هناك و ......... :devilidea_1: << شو يخصه


ههه

해아ملكة كوريا센터
09-04-2008, 02:52 AM
متشكره توب ميمبر على مرورك وردك اللى اسعدنى

وهو هيموت المرضى وكمان ينضفهم

ده لازم نشيط اوى

.......................

ومتشكره اوى على ردك نكزاوا

وشكلك بتحب المصريين اوى وكمان عارف لهجتهم

ويا سيدى انا بحب كوريا

الجنوبيه والشماليه

بس اكتر الجنوبيه

يعنى كل اللى يجى منها حلو

وكل الى انت تقوله حلو برضه يا نكزاوا يا جامد بالمصرى اهو

ههه

تحياتى ليكم كلكم

ملكه كوريا

sмαsм
10-04-2008, 01:12 AM
ههههههههههههههههههههههههههههه

حلوووووووووووه الله يسعدك يارب زي ماضحكت


متشكره أوي ع الموضوع

해아ملكة كوريا센터
10-04-2008, 03:05 PM
متشكره جدا سوسو كيوت على ردك اللى نور موضوعى

ويارب دايما يسعدك

تحياتى ليكى

ملكة كوريا

ميمي اليابانية
10-04-2008, 04:44 PM
هههههههههههه حلوة
بعدين عاقبوا المجرم ؟؟؟
مشكورة على الموضوع

luchia
11-04-2008, 12:37 AM
هيهيهيهيهيييييييييييي

ضحكتيني

وأنا افتكرت ان هذا لغز للمغامرين الخمسة

وداخله بقلب جامد

ويطلع في الأخر...

عامل النظافة
!!!!!!!!!!!!!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآه
ياناس هانفجر

،،،

تسلمين ملكة كوريا

تحياتي لكِ

luchia

mone...
12-04-2008, 05:09 PM
هههههههههههههههههه
لا حول ولاقوة الابالله
عامل النظافة شكلة جااااااهل
مو عايش في الدنيا
وتسلمي ياقلبي على الموضوع

LOo LOo - CHAN
31-03-2011, 04:01 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

ضحكت ضحك<<احلفي

يسلموووو

MissJoJo
31-03-2011, 04:29 PM
ههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااايييييييييي ييييييييييييييي
وربي خطير انا على بالي في شي خطير طلع العامل يبغى ينظف <الله يرحم اللي ماتوا
ويخلف على مخ العامل المتنح دا <مالت عليه الابله خخخخخخخ
يسلمو ياقمررر مرررررره خطير الموضوع :mixed-smiles-099:

leeteuk lover
02-04-2011, 04:16 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هيهيهيهيهيهيهيهي
والله رهييييييييبة
تحفه
و بعدين هينظف ايه يعني على رأي top Member
ينظف الأرض
و لا المرضى
عهههه حلوة دي

logain
02-04-2011, 09:09 AM
هلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآكـ
:mixed-smiles-308:
يعطيك العافيه ع الطرح خيتوو (ملكة كوريا)
بنتظار جديدك...
ودي لكِ غاليتي
موفقه

Horror movies
03-04-2011, 10:37 AM
الله ياخذه الحمار هاذا معين يفكر
انشاءالله عمره ماينظف ااخ بس لويطيح بيدي لاأنسيه أمه
المهم يسلمووووووووو ع الموضوع المروع:mixed-smiles-094::mixed-smiles-009:

ويـتـاشـي
03-04-2011, 08:06 PM
ههههههههههههههههههههه
يسلمو
فطستيني ضحك
هههههههههههههههه
تقبلي مروري :Onion_nice:

ساكوراي شو
04-04-2011, 05:36 PM
ههههههههههههه

لاتعليق

ثانكس :mixed-smiles-003:

mary sleet
04-04-2011, 07:34 PM
ههههههههههههههه

شَنو يَحس فِيه هَالعامل _

آَجرم جَرِيمه كُبرى _ عَ سَذاجه

وَربِي آَنه نَكته _ :mixed-smiles-130: