منتديات أنيدرا الدراما الكورية و اليابانية



الملاحظات

وَحْـيُّ الـقَـَـلـَــمِ ما روته قلوبنا وسطرته أقلامنا ...

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 15-09-2011, 01:27 PM   رقم المشاركة : 21
MØ_ØNÃ
أنيدراوي مجتهد
 
الصورة الرمزية MØ_ØNÃ





معلومات إضافية
  النقاط : 33
  الجنس: الجنس: Female
  علم الدولة: علم الدولة Saudi Arabia
  الحالة :MØ_ØNÃ غير متصل
My SMS محبات السوجو ادخلو ع الرابط http://sujuwings.blogspot.com/2011/09/arab-elf.html اللي بتدخل ترسل لي


رد: new story

انا هوووووونا انتظظظررتسسس يا دمييييلهه

هع من اوول مسنتتتتره في روايتك





 
التوقيع
هيتشؤلتـــــــي ㋡

يَ آؤبــتــي
ؤ
مَنججتـــي

وگل ششيء

بنتـــــظرگ

يَ

غبـــــي

سٰسٰسٰسٰسٰسٰسٰرآنهيــةة
آخر مواضيعي

مَعذرَةً يَاسَيَديّ فـأناَ لَسْتُ كسَائِرالإنَاثْ أنَا اُنثَى يُقبّل القَمَر جَبينُهَا كُلّ ليّلة !
~¥ûø ÀR€ MY ÃNG€L BRĪGHT••~
♥{.Êívël.}...,,My Gîrl Plíes DøØøñT Çråy...,,*♥

 
 
قديم 15-09-2011, 03:23 PM   رقم المشاركة : 22
sam junior
أنيدراوي فعال





معلومات إضافية
  النقاط : 336
  الجنس: الجنس: Female
  علم الدولة: علم الدولة Egypt
  الحالة :sam junior غير متصل
My SMS hope is a dream that never sleeps


رد: new story

البارت
الاعضاء كلهم سمعوا اصواتهم و عملوا اجتماع فى الصالة
شيندونغ:ايه اللى حصل
سونغمين:كيوهيون بيحب ياسمين
ريووك:سيون بيحب ديمى
اونهيوك:دونجهى بيحب سوزى
ليتوك:هيتشول عنده حبيبة
الكل:بوااه(ماذا)
هيتشول:هيميا
كيوهيون:انا قلت كده علشان تعرفوا انى بحب ياسمين و مفيش حد حيأخذها غيرى
يسونغ:اوك الكل يرح على غرفته غدا يوم طويل
الكل راحت لغرفته و نام
اليوم التالى صحيت ياسمين زى العادة و لانها الوحيدة اللى كان عندها جدول سابت الباقى نايمين كتبت ورقة انها نزلت و راحت
للتدريب
عند السوجو الكل كان اجازة فالكل استيقظ متاخر اجتمعوا على طاولة الطعام
ليتوك:وانتم هتعملوا ايه؟
دونجهى:تقصد ايه هيونج؟
ليتوك:مع التلات بنات
كيوهيون:انا مش اعرف
سيون:ولا انا
دونجهى:انا هاعترف لها
ريووك:انت متسرعين شويه
الرباعى:انيه(لا)
سونغمين:الحب
عند شقة ال8stars كل و احد كان بيعمل حاجة معينة اللى بيقرا او بيعزف او بيلعب
هيميا:جو نيك كيفن
جوناس:نعم؟
هيميا:انا هاواعد واحد
جو سكب المياه اللى فى فمه:ماذا؟
نيك:مين هو
هيميا:هيتشول من سوبر جونيور
الجوناس:مين؟
ديمى:واحد من الفرقة اللى ساكنه جانبنا
كيفن:اتصلى به و قولى له اننا هنعملهم زيارة دلوقتى
هيميا:دلوقتى؟
جو:ايوة
راحت هيميا و اتصلت على هيتشول
هيتشول:يوبسيوووووووا
هيميا:هاى هيتشول انا هيميا
هيتشول:اهلا بملاك روحى
هيميا وحهة احمر:امم احنا عايزين نزوركم دلوقتى ينفع
هيتشول:اكيد
هيميا:اوك see ya
هيميا قالت للجوناس و بدأوا يجهزوا نفسهم
عند السوجو هيتش قام غير ملابسه و اتعطر و طلع بره
ليتوك:انت خارج
هيتشول:لا بس ال8stars هيجوا دلوقتى
كيوهيون / دونجهى/سيون:ماذااا
دونجهى:كلهم
هيتشول:ايوة
جرى التلاته على غرفهم لبسوا لبس حلو و الكل نظف الشقة بسرعة
عند نجومنا ياسمين كانت لسه داخلة الشقة تعبانة من التدريب استحمت بسرعة نامت
الكل جهز
ديمى:سوزى روحى نادى ياسمين
سوزى:اوكى وراحت لياسمين لقته نايمه و كان باين عليها التعب رجعت لهم و قالت لهم فقالوا انها محتاجة راحة فخلوها لوحدها
راحوا لشقة السوجو ورنت هيميا الجرس
يسونغ فتح الباب:اوه هاى
الكل:هاى
دخلوا و قعدوا وخرجوا السوجو كلهم وعرفوا بأنفسهم و سيون كان بيطالع ديمى جو لاحظ الشئ ده بس سكت و دونجهى
كان لازق فى سوزى طول الوقت هيتشول كان ماسك يد هيميا
هيتشول:ممكن اقول شئ
الكل نظروا له منتظرينوه يكمل
هيتشول:انا و هيميا هنتواعد
جو:احنا موافقين
كيفن:صحيح اننا مش نعرف هيميا من فترة طويلة لكنها عضوة من فرقتنا لو جرحتها فى يوم هنكسر انفك
هيتشول:انا فاهم
البنات حضنوا هيميا
عند كيوهيون فى غرفته
كيوهيون يحدث نفسه:اخرج دلوقتى ولا كمان شويه انا سامع صوت ضحك يبقى اخرج يارب تحبنى
طلع كيوهيون شاف الكل قاعد
ليتوك:اوه كيوهيون
كيوهيون عينه كانت بدور عليها لكنها مش موجود
كيوهيون:اه اهلا انا كيوهيون
الكل:هاى
سونغمين:لكنم 7 فين العضو التامن
نيك:اوه البرينسس هى تعبانه فمش قدرت تاتى
كيوهيون:تعبانه خير؟
نيك:لا مش فى حاجة هى بس جدولها كان طويل شويه فرجعت تعبانة
كيوهيون بخيبة امل:اوك
نيك فى نفسة(و هو مهتم ليه بيها ياترى يكون لا لا لا حتى ولو فعلا لكن ياسمين مش بتؤمن بكده انت هتواجه صعوبة معاها)
قضوا امسية جميله ورجعوا لمنزلهم
ذهب جو لديمى فى غرفته دخل وجدها غرقة فى التفكير على سريرها
جو:بتفكرى فيه؟
ديمى:تقصد مين؟
جو":سيون
ديمى بتوتر:هة؟
جو:ديمى انا اعرفك من 3 سنوات انتى بتحبيه
ديمى:لا لا مش حب ممكن اعجاب مش اعرف
جو حضن ديمى :مش تخافى حنا هنفضل معاكى اسمعى صوت قلبك
ديمى:انت بجد احسن صديق فى العالم
جو ترك ديمى تنام ورجع غرفتة
نيك راح لغرفة ياسمين كانت نايمة فى هدوء وقف يتأملها
نيك فى نفسه(ممكن يكون كيوهيون هو الشخص اللى هيغير تفكيرك انتى احسن صديقة و اخت و انا بحبك قوى-زى اخته- لازم
كيوهيون يحارب علشان يغير قلبك)طبع قبلة اخويه على جبينها و تركها
استيقظت متأخرة فى اليوم التالى ذهبت للمطبخ وجدت ورقة بأن فرقتها فى اعمالهم اكلت فطارها وجلست لتشاهد التلفاز
عند السوجو
دونجهى:يا!ليتوك اليس عندنا جدول اليوم
ليتوك:المدير قال باننا فى اجازة
الكل صرخ من الفرحة
هيتشول:جيد سأخرج مع هيميا
ركض هيتشول و تحدث معها و اتفق معها على ان يتناولوا العشاء معا
ذهب كيوهيون لغرفت جلس فى ملل
عند ياسمين:ملت من الجلوس فى الشقة لحالها تذكرت بان اعضاء فرقتها ذهبوا للسوجو الليلة الماضيه بدلت ملابسها و ذهبت
الى منزلهم رنت الجرس فتح ريووك الباب
ريووك فى صدمة:يا ياسمين
ياسمين:امم هاى ممكن ادخل
ريووك:اكيد
دخلت ياسمين ورات اعضاء السوجو فى الصالة بعضهم يلعب او يشاهد التلفاز او يقرا الصحيفة
ياسمين:um hello everyone
الكل نظر لها فى صدمة
ياسمين:انتم بخير
ليتوك قام بسرعة:اهلا بك فى منزلنا
يسونغ:اتفضلى اقعدى
ياسمين:شكرا انا حبيت انى اتعرف عليكم انا ياسمين قائدة 8stars انا اسفة كان المفروض اكون هنا امبارح بس كنت تعبانة
الكل:لا عادى
ليتوك:انا الملاك الابيض و الليدر لتوك
يسونغ:انا اقوى صوت يسونغ
هيتشول:اتقابلنا قبل كده انا السندريلا هيتشول
ريووك:انا الكيوت ريووك
انهيوك:dance machine انهيوك
دونجهى:اتقابلنا قبل كده ملك الدموع دونجهى
شيدونغ:دبدوب الفرقة شيندونغ
سيون:اتقابلنا ايضا انا الفتى الوسيم سيون
سونغمين:اهلا انا الفتى الوردى سونغمين
الكل:we are super junior or
ياسمين:واو انت شكلكم رائع
ليتوك:شكرا
اتكلموا كتير عن حياتهم و اصدقائهم
سونغمين غمز للكل من وراء ياسمين و الكل فهم هو يقصد ايه
سونغمين:ياسمين هو فى حد ناقص
ياسمين نظرت بكل برأءة :امم اوه كيوهيون
دونجهى:ايه رايك تروحى تشوفى اذا كان نايم او لا
ياسمين:ببراءة:اوكى
دونجهى قال لياسمين على الغرفة و هى راحت
ليتوك:شكلها طفولى
ريووك:و كمان كيوت
ياسمين راحت الغرفة طرقت الباب و لكنها لم تسمع اجابة فتحت الباب بهدوء و نظرت
ياسمين:كيونا انت صاحى
كيوهيون عينه التفت الى الباب لم يصدق انها هنا
ياسمين:ممكن ادخل
كيوهيون و هو بيعدل نفسه انه يقعد :اكيد
ياسمين دخلت و قعدت على طرف السرير كانت مبتسمة:ازيك؟
كيوهيون:تمام انتى هنا من امتى
ياسمين:من حوالى ساعتين
كيوهيون فى نفسه:(هاقتلهم ازاى مش يقولوا لى)
ياسمين:كيونا كيونا انت كويس
كيوهيون:اه انا كويس هو انتى اتفرجتى على الاماكن اللى هنا
ياسمين:لا من وقت ما اتينا واحنا فى الشقة او التدريب
كيوهيون و هو ينظر فى ساعته:بما اننا لسه الظهر ايه رايك افرجك على المكان
ياسمين نطت من مكانه:اوك وشدت كيوهيون من ايده قوم نمشى دلوقتى
قالوا للاعضاء و خرجوا راحوا لاماكن كتير اوى اتصوروا كتير مر الوقت بسرعة
مع هيميا
رجعوا لشقتهم و استعدت لموعدها لبست فستان ازرق سماوى لحد الركبة كان شكله رائعة
خرجت لقيت هيتشول امامها اتصدم من رؤيتها بهذا المنظر كانت جميله بمعنى الكلمة
اقترب منها ببطء نظر فى عينها و قال بهمس :اخاف ان اصاب بسكته قلبيه من جمالك
ابتسمت بخجل له
هيتشول:هيا يا اميرتى
اخذها الى مطعم فاخر اكلا و تحدثا استأذنها قليلا و ذهب لعازف البيانو وطلب منه اغنية هادئة رجع اليها و مد يده اليها
هيتشول:هل تقبلين الرقص معى
هيميا اخذت يده:اكيد
ذهبا الى منتصف المطبع الشبه فارغ جذبها اليه حتى تلاصق جسديهما استنشق رائحة عطرها وضع يده حول خصرها و قامت هى
بوضع يدها حول رقبته صوت الموسيقى يحركهما كانوا فى صمت مريح لهما شعرا ان القلبين يتحدثان من دون كلمات
نظر فى اعينها بتمعن شديد اقترب منها ببطء اغمضا الاثنين عينهما طبع على شفتيها ارق قبلة شعرت بالرعشة و الارتجاف بادلته
التقبيل بهدوء ابتعد عنها قليلا ولكن شفاهما مازلت متلامسة
هيتشول:اننى اقع فى حبك يافتاة
هيميا:و انا ايضا ايها الفتى المغرور
عند دونجهى
كان يتمشى فى الحديقة وحيدا ينظر الى القمر و يتأمل جماله اغمض عينه تمنى لو يراها الان ان يعترف لها فتح عينه و مشى
قليلا راى شخص يجلس وحيدا اقترب اكثر حتى ميز هذا الشخص
دونجهى بهمس:سوزى
ذهب اليها كانت تجلس على الارجوحة وحيدا تحركها ببطء فكر كيف يتحدث معها عقله يقول شئ و قلبه شئ اخر اتبع قلبه
اقترب من خلفها بحذر و عانقها من الخلف بقوة فزعت من الشخص حاولت التحرر
دونجهى بتمسك اكثر:اهدئى انه انا
سوزى:دونجهى؟ نظرت لخلفها لتصدم بمدى قرب وجهة منها فقد كان انفهما متلامسة لم يترك اى مجال للحوار اقترب منها قبلها
من قلبه قبله احتوت على مشاعره فتحت عينها بصدمة منه ازداد تمسك بها و قبلها بشغف و حب اكثر لم تستطع مقاومته اغلقت
عينها و بادلته التقبيل ظلوا على هذة الحاله لفترة ابتعد عنها قليلا وهمس على شفتيها
دونجهى:احبك
سوزى:ماذا ؟لكن كيف
دونجهى:لا اعلم لكنى احبك و اعشقك بمعنى الكلمة
سوزى فى صدمة:انا لا اعلم ماذا اقول لقد اعجبت بك لكن اعجابى لم يتتطور بعد
دونجهى يضع راسه على كتفها من الخلف:سانتظرك و ساجعلكى تحبينى هل سوف تسمحى لى بحبك و تقبلى بى
سوزى:نعم ساقبل بك
حل الصمت فى المكان كانت السعادة كافيه شعرا بالحب و الدفء معا فهما قلبين تجمعا صدفة و لن يتفرقا ابدا
مع كيوهيون و ياسمين
كانا يسيران امام نافورة مياه بدات النافورة بالعمل وبدات الشرارات و الالعاب النارية بالظهور
ياسمين تتاملها كالاطفال:واوو انها جميله
كيوهيون:لكنها ليست بجمالك
ياسمين:هل قلت شئ
كيوهيون:لا
ياسمين:امم كيونا هل نذهب لتناول الايس كريم؟
كيوهيون:امم اوكى
ياسمين بسعادة اخذت يده و بدا فى التحرك كان يتحرك خلفها ينظر ليده كيف ممسكة بيدها تشبث بها اكثر و ذهبا الى محل
ايس كريم
كيوهيون:اى نكهة؟
ياسمين:شكولاته و فانيليا
كيوهيون طلب الايس كريم بينما ذهبت هى لتحجز طاولة احضر الايس كريم و كان و احدا لكنه كبير جدا
ياسمين:اوه هنتشاركه
كيوهيون:اه
بداو الاتنين فى الاكل
كيوهيون:افتحى فمك
فتحت فمها و اكلت من يديه و اكل هو منها كان فى غايه السعادة فهى فتاة احلامه الذى تمناها استمتعوا بوقتهم و ركبا السيارة
وعادا للمنزل
فى بيت السوجو
اتجمع الكل هناك ووصلوا كيوهيون و ياسمين كان الكل موجودين ال 8stars و السوجو
ريووك:انا هاقوم اعمل رامن
نيك:كنتم فين طول النهار
ياسمين:رحنا اماكن كتير و اكلنا ايس كريم
ديمى:حظك حلو احنا مش خرجنا
سوزى:احنا غدا اجازة ايه رايكم نخرج
دونجهى:فكرة حلوة انا فاضى
هيتشول:وانا
سيون:انا كمان مش مشغول
ليتوك:يا بختكم الباقى مشغول
نيك:برينسس ايه رايك
ياسمين بمرح:وهاخرج معاكم ليه انا عندى الدليل بتاعى (ولعبت فى شعر كيوهيون كانه طفل )
ابتسم كيوهيون:انا كمان اجازة فهنقدر نخرج
ياسمين:yes!انا هاروح اساعد ريووك
راحت ياسمين تساعد ريووك فى المطبخ و عين كيوهيون لم تتركها بمجرد ان اختفت
الجوناس/البنات:انت بتحبها
كيوهيون بتوتر:هه لا
نيك:من غير كدب
كيوهيون:بصراحة ايوه
ديمى:يبقى ربنا معاك
كيوهيون:تقصدى ايه؟
نيك:ياسمين بتؤمن بس بحب الاخوات و الاصحاب لكن الحب ده لا
ديمي:علشان كده ربنا معاك انك تغير تفكيرها
كيوهيون:يعنى لو انا اعترفت لها
دانيال:هتقول لك انها مش بتؤمن بالحب و هتتجاهل الموضوع
شعر كيوهيون بخيبة الامل و الضيق من الفكرة
دخلت ياسمين بمرح مع ريووك
ياسمين:عن من تتحدثون
نيك:لا احد
ياسمين بابتسامه:كيونا ممكن نروح الملاهى بكرة
كيوهيون:اكيد
ياسمين نطت من الفرحة :واو هنروح الملاهى
الكل ضحك على طفولتها
دونجهى:يا جماعة انى عندى حاجة اقولها
نيك:خير؟
دونجهى قبل سوزى على خدها
ال8stars مصدومين لمدة دقيقتين
فجاة ديمى دانيال هيميا ياسمين صرخوا بسعادة وضموها ورجعوا اماكنهم
كيفن:نفس اللى قلنا لهيتشول هتكسر انفك
ريووك:فاضل ديمى و ياسمبن
ياسمين:ديمى ايوة انا لا ثم لا
ريووك:ليه انتى عندك حبيب
ياسمين:مش عندى و مش عايزة الحب عمره ما بيدوم
هيتشول :يييا!
ياسمين:دى وجهة نظرى انا سعيدة كدة مغنية ومشهورة عندى احسن صحاب هاقرف نفسى ليه
كيوهيون قلبه تحطم و خيبة الامل سيطرة عليه
نيك:بعدين لو حد حاول انه يجرح ياسمين احنا مش هنكسر انفة احنا هنكسر رقبته
رجع الكل على البيت و الكل نام
عند السوجو كان سيون مستيقظ نظر لسقف غرفته و اخذيفكر(على ان اسرع قبل ان يحبها احد اخر اجل سوف اعترف لها
فهيتشول ودونجهى اعترفا اجل سوف اعترف)ابتسم لنفسه ونام
فى غرفة كيوهيون
كان ينظر من الشرفة الى القمر و يفكر فيها
كيوهيون(ماذا افعل فهى لن تصبح لى ؟ لقد احببتها من قلبى لكنها لن تقبل بى اه ه ه ماذا سافعل معك يا قلبى فللتوقف عن
النبض عند رؤيتها )نزلت دمعنه على خده دموع حبه الذى لم يكتمل كتم حزنه وذهب الى النوم يحاول ان يمنع نفسه من حبها
انتهى




 
قديم 16-09-2011, 09:10 PM   رقم المشاركة : 23
sam junior
أنيدراوي فعال





معلومات إضافية
  النقاط : 336
  الجنس: الجنس: Female
  علم الدولة: علم الدولة Egypt
  الحالة :sam junior غير متصل
My SMS hope is a dream that never sleeps


رد: new story

يا جماعة انا مش شايفة اى تفاعل مع قصتى علشان كده انا هوقفها
بيانيه هيميا وسوزى لانى هوقفها لعدم تفاعل الاعضاء


كوماسوميدا




 
قديم 07-11-2011, 10:36 AM   رقم المشاركة : 24
kyuna oppa &dede
أنيدراوي جديد
 
الصورة الرمزية kyuna oppa &dede





معلومات إضافية
  النقاط : 10
  الجنس: الجنس: Female
  علم الدولة: علم الدولة Egypt
  الحالة :kyuna oppa &dede غير متصل
My SMS


رد: new story

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالا
ماتوقفى الرواية
الرواية مررررررررة روعة اجوركى اونى كملى الرواية بدى اعرف شو راح يصي بين كيونا وياسمين
بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييز ماتوقفى




 
قديم 07-11-2011, 05:16 PM   رقم المشاركة : 25
sam junior
أنيدراوي فعال





معلومات إضافية
  النقاط : 336
  الجنس: الجنس: Female
  علم الدولة: علم الدولة Egypt
  الحالة :sam junior غير متصل
My SMS hope is a dream that never sleeps


رد: new story

بيانييييه
kyuna oppa &dede
بس مش فى تفاعل مع الرواية دى زى الروايتين التانين
ممكن اكملها بعد ما اخلص لن تكونى لغيرى
كماوووا




 
موضوع مغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
story


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
 
الانتقال السريع


الساعة الآن 09:29 PM.
ترتيب أنيدرا عالمياً
Rss  Facebook  Twitter

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd

منتديات أنيدرا An-Dr للدراما الآسيوية و الأنمي

منتديات أنيدرا